Advertisement

Saturday, October 18, 2008

吴克群 - 残废 (Disable)



吴克群 - 残废

爱里行动不便  追不上你的美  
脚步再快跟不上你的嘴  分开我骗了谁  
想擦掉你的脸  
擦不掉痛却更明显  
你说你要的世界  
在很远  我不了解  
分手就分手  别把话说得太美  
我像个残废飞不出你的世界  
借不到一点安慰  
为什么你拼命后退  
退到了边界 结果我没了  
知觉 就连痛都嫌浪费  在爱里残废 
非弄得伤痕累累  累到我无力在追 
最怕你突然要挽回  回到了原点  
原点却又像终点  然后 多痛一遍 
爱你心都不变 追不上你的美 
脚步再快跟不上你的嘴 分开我骗了谁  
想擦掉你的脸  擦不掉头却更明显 
你说你要的世界  在很远  我不了解  
分手就分手  别把话说得太美 
我像个残废飞不出你的世界 
借不到一点安慰 
为什么你拼命后退 
退到了边界 结果我没了 
知觉 就连痛都嫌浪费 在爱里残废 
非弄得伤痕累累 累到我无力在追 
最怕你突然要挽回 回到了原点  
原点却又像终点  然后  多痛一遍  
我像个残废飞不出你的世界  
借不到一点安慰  为什么你拼命后退  
退到了边界 结果我没了  知觉  
就连痛都嫌浪费  在爱里残废  
非弄得伤痕累累  累到我无力在追  
最怕你突然要挽回  回到了原点 
原点却又像终点  然后  多痛一遍  
我像个残废  在爱里残废


yeah another song i search... although abit old but then i love the music
the music talk about broken love until the person become disable to live on...
huh!! love hurt so much? well, sorry i dont know!! haha....

but the other theory of mine that can make a ppl 'disable' is friendship.. most of my friends put friendship before love( i guess this is because they havent in love before? haha jkjk)..

actually i think of alot of thing to write, but once i open blog to write, my mind when blank...
wish my friends can be ok soon.. everyone can felt angry, just dont just remember the bad thing that your friends done to you, think back the time you guys have time together.. maybe this will make you feel better..

enjoy da songs!!

No comments: